Packaging Innovations & Empack 2025 در NEC Birmingham به عنوان تنها رویداد سالانه بریتانیا که به پیشرفت کسب و کار و نوآوری در صنعت بستهبندی اختصاص دارد، بستری برای اتصال، کشف راهحلهای پیشرفته بشمار میآید.
این رویداد دو روزه که در 12 و 13 فوریه 2025 برگزار میشود، هر مرحله از فرآیند بستهبندی را در بر میگیرد - از مفهوم و طراحی گرفته تا تولید، بستهبندی، تدارکات و تحقق - این رویداد پویا متخصصان را در نمایش، بحث و کاوش در محصولات و خدماتی که آینده بسته بندی را شکل می دهند، یاری میکند.
با بیش از 430 غرفهدار و 7000 شرکتکننده، Packaging Innovations & Empack 2025 جایی است که زنجیره تامین بستهبندی برای ارتباط، همکاری و کشف فناوریهایی که فردا را شکل میدهند، همگرا میشوند. از مواد پایدار و بستهبندی هوشمند گرفته تا اتوماسیون و راهحلهای تکمیلی، این نمایشگاه بستری بینظیر برای شرکتکنندگان فراهم میکند تا نوآوریهای مورد نیاز خود را برای ادامه حیات در صنعتی که با تغییر سریع تعریف شده است، کشف کنند.
"این رویداد فقط برای نمایش محصولات نیست، بلکه در مورد گرد هم آوردن کل زنجیره تامین برای ایجاد آینده بسته بندی است. برای بیش از 20 سال، این نمایشگاه بازیگران کلیدی، نوآوری های پیشرفته و بینش های عملی را که برای رشد کسب و کار حیاتی هستند، به هم متصل کرده است. "
نمایشگاه امسال یک تجربه غنی و همهجانبه، بخش های مهمی از چشم انداز بسته بندی را مورد توجه قرار میدهد. در حوزه بسته بندی هوشمند که برای سال 2025 کاملاً جدید است، فناوری های پیشرفته مانند تراشه هایNFC، برچسب های RFID و واقعیت افزوده را برجسته می کند که تعامل مشتری و ردیابی محصول را تغییر میدهد. در حوزه خدمات غذایی، که با همکاری انجمن بسته بندی خدمات غذایی (FPA) ایجاد شده است، نوآوری ها را در بسته بندی مواد غذایی پایدار و قابل بازیافت به نمایش می گذارد، و در بخش برچسب و چاپ بر پیشرفت برچسب گذاری و بسته بندی انعطاف پذیر تمرکز دارد که برندسازی و انطباق را افزایش می دهد. برای کسانی که تقاضای رو به رشد برای خدمات بسته بندی برون سپاری شده را دنبال می کنند، Contract Pack & Fulfillment Zone که توسط BCMPA پشتیبانی می شود، برندها را با ارائه دهندگان پیشرو بسته بندی مشترک و انجام تجارت الکترونیک مرتبط می کند.
فراتر از آن، برنامه آموزشی با بیش از 50 سخنران در سه مرحله اختصاصی: اقتصاد، زنجیره تامین و نوآوری، نیز برگزار خواهد شد از نکات برجسته آن میتوان به میگل آروالو از گوگل، اشاره کرد که نحوه برخورد غول فناوری با چالش بسته بندی بدون پلاستیک را به اشتراک می گذارد، و تی بنرمن از McKinsey Design، که نقش تحول آفرین هوش مصنوعی را در راه حل های بسته بندی خلاقانه بررسی خواهد کرد. شرکت کنندگان همچنین صحبت های افرادی مانند ویکتوریا براونلی از شورای زیبایی بریتانیا و لوول برایان از WRAP را خواهند شنید که به موضوعات کلیدی از جمله سیستم های استفاده مجدد و بسته بندی زیبایی پایدار میپردازند.
"برنامه آموزشی در Packaging Innovations & Empack 2025 یکی از محرک های کلیدی ارزش برای شرکت کنندگان است." "این رویداد یک پلت فرم قدرتمند برای یادگیری و ارتقاء مهارت است. جایی است که رهبران صنعت دانش خود را به اشتراک میگذارند و شرکت کنندگان با دیدگاههایی آشنا می شوند که می تواند مستقیماً بر استراتژی های آنها تأثیر بگذارد.
شرکت کنندگان در این رویداد ضمن دریافت دانش نوین، روابط جدیدی نیز خواهند یافت. خواه از طریق جلسات شبکه ای، گالری نوآوری، یا گفتگوهای مستقیم با غرفه داران.
مجموعه غرفه داران شامل بازیگران اصلی مانند Sealed Air، DS Smith، Amcor، Mondi، و ProAmpac است، همینطور شرکت کنندگان تایید شده از برندهای قدرتمندی مانند Morrisons، Asda، Amazon، John Lewis، Nestlé، Unilever، Heinz، Ikea، Pepsico و Waitrose هستند. فرصت برقراری ارتباط با رهبران صنعت، کشف راهحلهای نوآورانه، و کسب بینش در مورد روندهای شکلدهنده دهه آینده، Packaging Innovations & Empack 2025 را به رویدادی دیدنی تبدیل میکند.